onsdag 19. mai 2010

Life goes on...

...selv om hu derre gloppa er ca. 6000km unna oss og nyter gul saft, å kjøre bil og dyne. Vi lever her på Manhattan. Heldigvis er hun ikke mer enn en skypesamtale unna:


Rekkene begynner å tynnes ut litt her på The Markle. Fellesreisen til Norge er i dag, og antall nordmenn går fra å være rundt 30 nordmenn til å være syv søte små som blir igjen. I går var 10 av oss på en restaurant i Little Italy for å spise ei lita avskjedsmiddag. Vi valgte utrolig nok å ikke spise den på The Markle....


I dag har 914 blitt fylt opp av bagasje og jenter som måtte sjekke ut klokken ti. Nå skal vi ned i lobbyen for å ta avskjed, før alle spres rundt i Norges mange kanter.


ooooog... i morgen kommer..... HELENE! det blir fest! Hvordan kan man ikke glede seg til å se hun her??

Og i dag spiste Julie denne pizzaen til dessert. Max Brenner er bra!

So long for now...

2 kommentarer:

  1. nå skulle jeg inn her og kritisere dårlig oppdateringer og blogging, men så feil kunne jeg ta!! jeg liker at jeg er førsteprioritet. og jeg liker at dere fortsatt spiser dere gode og tjukke!!! bærum savner dere...

    SvarSlett
  2. Kult med blogg! Ha de hyggelig Helene B. Klem T Susan

    SvarSlett